תוספי תזונה שומרים על איזון בגוף

מערכת שורש  ל סיוון, תשעה  6/17/2015

האם אתם צריכים תוסף תזונה? אם כן, איזה?
.......................

תוספי תזונה שומרים על איזון בגוף
עידן הניו אייג'ינג שאנו חווים מביא איתו רצון עז לחיבור בין גוף לנפש אצל מרבית האנשים. כל אחד מתחבר אל עצמו בדרכים מגוונות ושונות. אחת מהן היא צריכה של תוספי תזונה. התוספים השונים מכילים ויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו החסרים בגוף, בעיקר כאשר לא ניזונים בתזונה נכונה, כשנמצאים בהליך הורדה במשקל או בשמירה לאחר ההגעה ליעד. תוספי תזונה מגיעים בצורה של קפסולות, טבליות, משקאות, חטיפים וכו', אצלנו באתר יש מגוון עשיר ממיטב החברות שבעולם ומומלץ להיכנס ולהתרשם מהם.

כל אחד והתוסף שלו
נשאלת השאלה האם צריך לקחת את כל התוספים? מה הכי דרוש לגוף? ולאורך איזו תקופה כדאי ליטול אותם ? חברת טבע קסטל המובילה בישראל את תחום קידום הבריאות במקום העבודה יחד עם מחקרים שנעשו בתחום ממליצים שעוד בטרם נטילת תוסף כלשהו ללכת ולעשות בדיקות דם לאבחון אלו ויטמינים חסרים במקביל לרישום מפורט של יומן אכילה במשך שבוע. עם קבלת התוצאות יחד עם הרישום, בסיוע של אחד מאנשי הצוות של חברת טבע קסטל, ניתן לקבל בקלות תמונה נכונה ומדויקת איזה תוספי תזונה מומלץ לקחת ולאיזו תקופה. התוצאות משתנות מאחד לשנייה ולכן חשוב מאד להיצמד להנחיות הספציפיות שניתנו ולכמות הצריכה שהומלצה וזאת מסיבה מאד פשוטה שנטילת מינונים גבוהים של תוסף אחד עלולים להפריע לספיגה של מינרל אחר.

המיוחדים שלנו בטבע קסטל
בטבע קסטל לא מתפשרים על איכות השרות ובוודאי לא על איכות המוצרים. תוספים המומלצים על ידי אנשי הצוות המומחים שלנו נשענים על הצורך האמיתי של כל אחד בהתאם לתעסוקתו, נתוני גוף, תוצאות בדיקות, הרגלי אכילה, שינה וזיקה לספורט אם קיימת. להלן חלק מזערי מהתוספים המיוחדים שברשותנו:

אבקת חלבון קרם עוגיות – מוצר נפלא שמעבר לכך שהוא מסייע למערכת חיסונית תקינה הוא עוזר לגוף להתאושש במהירות לאחר אימון קשה או פגיעה סיבי השריר.
כדורי מלח – נועדו למנוע מהגוף התייבשות והכווצות שרירים.
ג'לים לספורטאים בטעם וניל/קפה/תפוח – במיוחד לאלו שאוהבים ספורט, מקור מיידי של פחמימות שנספגות במהירות לגוף לטובת השרירים והמוח.
האמונה הרווחת היא ששיעורי ההצלחה בירידה במשקל גבוהים יותר בקרב אנשים שעשו שינוי בהרגלי החיים במסגרת מקום העבודה עם שותפים נוספים למסע ולכן אצלנו יש את כל הכלים הדרושים להצלחה המשותפת הזו וכל אחד מוזמן להיכנס לאתר ולהתרשם מסיפורי ההצלחה שיש לנו.

בריאות מעל הכל
הדרך החכמה לבריאות טובה היא צריכה נכונה של תזונה לצד פעילות גופנית עם תוספי תזונה. דרך חיים חדשה זו תהפוך אנשים לבריאים יותר שיהוו בסופו של דבר לנתון בסטטיסטיקה שיחזק את העובדה שמתקופה לתקופה יש גידול מרשים בתוחלת החיים ואז איחולי עד 120 לא יהיו מחמאה ויצטרכו להוסיף עוד עשור אחד או שניים לברכה.

המאמר מוגש באדיבות טבע קסטל – תוספי תזונה:
https://www.tevacastel.co.il/